SMOOTHIE OG DÅRLIG VÆR

Heei!:)

I det siste har det hvert dårlig vær så vi har ikke fått hvert så mye ute. Idag regnet det heldigvis ikke så jeg har hvert litt ute! Jeg har spilt sims og hvert ute, ryddet rommet og laget smoothie. På søstrene grene har de verdens kuleste sugerør så jeg brukte de når jeg laget smoothie! Se hvor kult det er!:

Hva synes du om sugerørene?
-Mina :-)

LIP SMACKER

Diss lukter godt! Smaker godt! Og er kjempe gode:)
// fra wow

INNKJØP

Hallo!

Nå har vi egentlig besøk fra Risør, så jeg må kjappe meg litt. Vi var på cc i dag, her er det jeg kjøprte

Disse body butterene var på salg. 2 for 200kr!!!

Cardigan bikbok= 300- 70%= 90kr

Kjole bikbok= 300-70%= 90kr

Jakke hm= 300 kr

NY IPHONE

Hva synes du?

ST. HANS og PERFEKT SOMMERDAG

Hei!

Jeg rakk ikke blogge om dette igår så blogger om det idag! I går var det st. hans! Og vi grillet og koste oss som vi gjør vær st. hans. Det var jeg som laget desserten igår. Jeg laget mini spyd med marsmallows( vet ikke hvordan det skrives), jordbær og brownies. De vart kjempe gode! Så laget jeg brownies og pyntet den med melis og is og jordbær. På kvelden tro vi og tok et kvelds bad. Det var kaldt men også veldig godt!

Idag tidlig spilte jeg sims. Så avtalte jeg med Mie at vi skulle finne på noe! Jeg dro til henne og vi hentet Lisa før vi dro og badet. Vi solte oss, hørte på musikk, spiste brownies og badet! Det var veldig koselig og gøy. Så var det hjem og jeg spiste middag før jeg gikk tur med Tara. Så dro jeg på håndballtrening. Nå kom jeg nettopp hjem og har spist kveldmat og skal snart legge meg.

Disse dagene har vert perfekte sommerdager!♥

super dag

Hallo!

I dag bar vert en super dag, sålangt. Vilde kunne desverre ikke komme. Så da slappa jeg litt av. Plutselig ringte Aase på face time. jeg ble overlykjkelig. Endelig hadde jeg noen å spille sims med. JIPPI! Nå dro hun for ikke så lenge siden for å spise middag. Hun kommer tilbake etterpå for vi skal ha overnatting. Det blir veldig gøy. Nå skal jeg laste ned en eller to tillegspakker til på sims. Mye gøyere å spille med tillegspakker. Jeg har helaften, Katy Perry søtsaker og overnatulig. Jeg har kjempelyst på de 4 årstidene og studentliv. Skal kanskje låne noen av Aase også.

har forelsket meg i blomsterkransen jeg kjøpte i går

INNKJØP

Hallo!

I dag har jeg vert på CC med Vilde, det var utrolig gøy. Jeg har laget noen bilder med hva jeg kjøpte. Jeg er veldig fornøyd med alt. Spesielt kransen. hehe. Har hatt den på hodet siden jeg kjøpte den. I morgen kommer Vilde hit. Det blir så gøy(hun bor et lite stykke unna)

Den nederste var en sånn pakke med tre, men Vilde betalte for en og Ane fikk den siste.

HVA JEG SKAL I SOMMER

DANMARK

I juli en gang drar jeg til danmark! Vi skal bo i feriehus og kose oss masse. Vi skal til københavn, dyrepark og fornøyelses park. Jeg gleder meg kjempe mye! Vi skal også kjøpe sesongkort på fornøyelses parken og det fungerer også i tusefryd!

OSLO

Jeg skal nok et par turer til oslo. Der skal vi kose oss i byen og kanskje gå litt i Karl Johan og spise is. Det er noe vi gjør hvert år.

TUSENFRYD

Siden vi skal kjøpe sesong kort skal jeg mye på tusenfryd. Både med venner og familie! Jeg elsker tusenfryd så det blir kjempegøy!!

VENNER

I sommer skal jeg nok være mye med venner! Her jeg bor så er vi en gjeng som alltid henger sammen på sommeren! Vi har vannkrig, spiller fotball, leker sisten, drar å bader, spiser is og er gærne! Vi har det kjempe gøy sammen så jeg gleder meg masse til å være med de! Jeg skal også være masse med andre venner også!

HYTTA

Noe av det fineste og gøyeste hver eneste sommer er og dra på hytta! Vi bader, går på tur, spiser god mat og koser oss! I fjor var det kjempe fint vær så jeg håper det blir fint i år også!'

KRAGERØ

Sannsynligvis skal vi til kragerø! Vi skal til det samme stedet som i fjor og der er det kjempe fint! Jeg elsker kragerø og jeg mange gode venner der!

DANSKEBÅTEN

Dette er på en måte med i danmark turen men jeg tar det her for seg selv. Vi skal ta danske båten opp igjen fra danmark og jeg elsker den båten sp det blie gøy som alltid!

Så det var det jeg skal i sommer! Jeg skal ikke til syden i år men til neste år skal jeg nok!

Slenger med noen bilder fra sommeren i fjor!

FRII

Hallo!

Nå er det fri, og det er fortsatt veldig uvant. I dag var jeg, ane og pappa på et sted som heter Snilsberg Familiepark. Vi kunne mate dyrene der. Jeg fant en mini geit, som var såååååå søt og jeg savner han alerede. Nå har jeg fått instalert sims på macen, for som Mina sa, har vi fått sims dilla. Nå skal jeg spille litt og slappe av.

ha en fin dag

GOD MORGEN

God morgen!

Idag har jeg spist bacon til frokost og dusjet. Jeg skal snart ut å male lekehuset. Idag fikk jeg også endelig bank kortet mitt. Det kom endelig i posten så nå har jeg fått fikset det å. I går bestilte jeg nye iphone! Siden den gamle 4`ern min er ødelagt, så kjøpte jeg meg ny! Jeg kjøpte iphone 5s i sølv! Jeg synes sølv er finere en gull så derfor valgte jeg den. Gleder meg så til å fa telefon igjen. Nå har jeg gått uten lenge!

hihi fristet Tara med kakao for noen dager siden. Så søt hun er!♥

RANDOME FAVORITTER

HEIHEI!

når jeg laget det innlegget om hva jeg skulle blogge om var det noen som sa favoritter. Så da skal jeg lage ett innlegg med litt randome favoritter.

1.Favoritt drikker

♣ferieminner

♣leiskolen

♣drammen cup

♣aller håndball og fotball cuper¨

♣sommeren 2013

♣overnattning i telt i hagen

5.Favoritt dager

♣instagram

♣yr(haha)

♣videofyme

Håper dere fikk vite noe nytt om meg. Hehe!

TRAMPOLINE OVERNATTNING

HEIHEI!

Fra torsdag til fredag hadde jeg trampoline overnatting med Mia og Aase. Vi sov på trampolinen får og det var veldig gøy. Vi spiste pizza, godteri, chips og drakk brus. Det var litt kaldt men det var verdt det for det var kjempe gøy. Vi snakket lenge om alt mulig og koste oss. Så dagen etter laget vi kjempe god frokost. Vi laget smoothie, og den vart utrolig god, og omelett som også vart kjempe god. Så etter den supre frokosten så dro vi å kjøpte kule is. Så hoppet vi på trampolinen og koste med kaninene. Plutselig fikk vi utrolig lyst til å spille sims, men jeg fant ikke mitt spill så da dro vi til Aase og spilte lenge mens vi spiste is og drakk cola. Så dro jeg hjem og spiste middag. Det var en utrolig fin overnatting!!♣'

Forresten så skal jeg bestille noe veldig spennende i kveld! Kan du gjette hva det er? ♣

-Mina

ps: alle spesielle og morsomme dager i ferien vill bli lagret under kategorien: ferie. Viss det er en veldig spesiell dag  så blir det undere kategorien: spesielle dager.

SOMMERFERIE

Hallo!

nå er det endelig sommerferie, og jeg kan egentlig ikke tro det. Vi er faktisk ferige med baeneskolen, det er helt sykt.... Jeg må innrømme at jeg kommer til å savne det. nå vi skulle dra hjem var to av fadder ungene mine helt fra seg og sto og gråt sammen med de fleste i 2. klasse, jeg synes ganske synd på dem, så jeg sto veldig lenge og trøsta dem. Når alle gråt begyte jeg å gråte litt slev, det vår så trist... Men jeg skal innvie sommerferien på sommerfest hos en i klassa mi, og etter det skal jeg og Aase ha start-på-sommerfeire-overnatting. Jeg gleder meg veldig mye. kommer til å bli en super kveld/natt. Før vi skal på sommergrillfesten skal Aase hit. Kommer til å bli gøy.

Topp-gina tricot//Shorts-kapahl

Travle dager

hallo!

Nå for tiden skjer det utrolig mye, men i orgen på denne tiden har jeg hatt sommerferie i litt over 3 timer!!! Det er utrolig deilig, men også veldig rart... nå har jeg planer om å lese litt og slappe av før ferien. Skal prøve å blogge mer i morra? Sorry

Mina sier at Tara  ikke er fortogen. Men Minni derriomot elsker  å bli tatt bilde av, nå smilte hun til og med

mia

Hva skal jeg blogge om?

hei hei!

Jeg lurte på om dere hadde noen forslag til hva jeg/vi kan blogge om.Vill dere ha mer av:

♣videoer

♣inspirasjon

♣favoritter

Så vis dere har noe er det bare å kommentere. Nå som det snart er sommer så skal jeg prøve å blogge bedere. Det kommer iallefall mange bilder i sommer av ting jeg skal gjøre og sånn. Forresten så har jeg noe jeg skal blogge om som kommer til uke og det er:

♣hva jeg skal i sommer ferien

Så jeg håper det blir bra! Vi blogges i morgen. Nå skal jeg rydde rommet, spise og dra på trening!

♣♣♣

NYE SOMMERKLÆR

Hva synes du om videoen?

BILDER FRA VESTLANDET

hva synes du?

Video!

Håper dere likte videoen

SNART FERIE

Hallo!

Jeg kan ikke tro at det snart er sommerferie, det er bare 4 skoledager igjen(for oss i alle fall) Jeg gleder meg utrolig. Deg blir så deilig med ferie og bare slappe av. Vi går jo i 7., så etter høsten skal vi på ungdomskolen. I går var vi på møte der for å få vite klassene og valgfag og språk og sånt. Jeg kom i en fin klasse, kom ikke i klasse med Mina da, men vi er fortsatt BFFs♥︎♥︎♥︎♥︎ Jeg fikk tysk, som jeg ville ha:) Ellers så fikk jeg det valg fagety jeg ville ha. var veldig heldig siden det er bare plass til 10 stk på det valgfaget og i A,B,C blir vi 72 tilsammen.. Jeg kom inn på Produksjon av varer og tjenester, eller som jeg kaller det: PAVOT. Mye enklere å si og skrive. Jeg får 4 av mine beste venner på PAVOT. Mina er en av dem♥︎

♥︎søte minnimin♥︎

Nå sitter jeg og slapper av med Minni, og må snart pakke for vi skal til Oslo i helga

UNGDOMSKOLEN NESTE

Hei hei!

Til høsten begynner jeg på ungdom skolen. Jeg gleder og gruer med egentlig. Håper det blir bra da! Så etter på skal vi på møte der vi får vite klassene vi kommer i. Håper jeg kommer i klasse med de jeg ønsket meg og mange andre herlige folk.

Når jeg kom hjem laget jeg mitt litt god mat. Mmm. Nå skal jeg kanskje ut med noen venner så vi snakkes sikkert i morgen!

-Mina

Hva jeg fikk i posten i går

Hallo!

For en liten stund siden begynte jeg og abonere på topp, og i går fikk jeg en sånn velkomstgave. siden jeg ikke har noe å blogge om kommer den bilde av alle tingene i dag

Et haldlenett

et headsett som funker overaskende bra

sminke/toalett-mappe. På lørdag kommer det video om hva jeg har i den

Mia, Mina og Aase dager

Hei!

Nå er jeg hjemme fra vestlandet som var en utrolig fin tur! Det kommer bilder derfra i løpe av uka! Igår var jeg Mia og Aase å badet. Vi hadde også piknik. Vi spiste sjokolade, fruktsalat og juice. Vi koste oss masse! I dag var jeg Mia og Aase hos Aase og spiste omelett og smoothie. Vi så også på Pretty Little Liars. Får en spennende episode!  Nå er det snart middag før jeg skal rydde rommet. Ha en fin kveld"

Gammelt bilde- men hadde på meg kjede idag! Fra teranova!

picnik

Hallo!

Nå kom jeg nesten akkuratt hjem fra skolen. Jeg har laget meg litt mat og nå sitter jeg og ser på tv.  Mina og Aase kommer hit rundt tre tiden og vi skal ha picnik. Kanskje skal vi bade? Jeg fant minnekortet til kamera i går foresten. Jeg har en sånn søt picnik kurv som jeg skal bruke:)

Nå skal jeg slappe av til de kommer.

deilige sommerdager

Hallo alle sammen!

Liten stund siden sist, men jeg har bare nytt de deilig sommerdagene som er nå. Har feiret bursdag, klippet gresset, trent og vert på overnatting for det meste:) Jeg har overnattet hos Aase fra i går til i dag, å gud, det er så deilig med fri på en mandag! Vi har bare åtte skoledager igjen! Jippi!!! skal bli såå deilig med fri nå! Elsker sommer og sol, så nå skal jeg ut å slappe av i sola.

Jeg har desverre ingen syden planer eller noe sånt i år, men jeg får slappe av iu sola med venner da. Det blir deilig. Jeg skal to uker på sommeris i år, så det blir jo gøy da.

VESTLANDET NESTE

hei!

I morgen drar jeg med familien til vestlandet. Vi skal besøke onkel som bor der. Vi skal gjøre masse gøy, men det er ikke Internett der så jeg tror jeg ikke får blogget men jeg skal ta masse bilder til dere som kommer på bildene senere. Jeg gleder meg skikkelig! Vi drar kl 0900 i mrg og jeg må pakke etter kampen i kveld så dette kommer til og bli en stressende kveld haha!  Jeg kommer hjem på mandag og skal blogge da. Kanskje jeg rekker å blogge før vi drar i morgen. Da kommer det kanskje bilder av hva jeg kjøpte i går på cc med emma, mathilde, mia og david.

Vestlandet!

-MINA

the big bang theory

Hallo!

Jeg finner fortsatt ikke noe minnekort, så fram til jeg finner det blir det ganske dårlig blogging. Nå skal jeg bruke kvelden til å se på the big bang theory, elsker det. Det er helt utrolig morrsomt. Har tatt opp maaange eppisoder, så skal se meg gjennom de. Jippi! Jeg elsker også Pretty Little Liars så jeg har et kult bilde av begge deler.

Sheldon er jo kjent for å være litt plagsom når han banker på. Han gjør sånn: Penny. Penny. Penny. For eksempel da. Og spencer lå utenfor Toby og gråt en gang i sesong 3..

-Mia

• Familie
  • Grille
  • Dra å kjøpe is
  • Dra og bade med venner
  • Spise jordbær
  • Bli brun/solbrent haha
  • Dra på ferie
  • Synge sommer sanger

Hvorfor gleder du deg til sommeren?

meg og mia på LEIRSKOLEN

Hva synes du om bildene?

JORDBÆR-SMOOTHIE

Idag var det så varmt att jeg måtte lage smoothie!
♥jorbær

♥epplejuice

♥vanilje yougurt

I morgen skal jeg kanskje på cc med mange venner!

Travle dager

Hallo!

I det siste har det skjedd veldig mye, skal ikke gå inn i detaljer.. Men jeg har selvfølgelig klart å miste minnekortet til kamera, så jeg får ikke tatt bilder desverre. Blæææææ, det er helt forferdelig. Ellers kom jkeg akkurat hjem fra sommerfest i barnehagen til ane. Hun er "skolestarter" i år, haha. Det er vel det jeg har gjort i dag..Må få inn et slags bilde da.